مردم در مواقع اضطراری و هنگامی‌که آژیر خطر نیروهای امدادی را می‌شنوند همکاری لازم را با نیروهای امدادرسان داشته باشند تا این نیروها بتوانند به بهترین شکل ممکن خدمات‌رسانی کنند.
کد خبر: ۳۶۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، مصطفی ثقفی آتش‌نشان ایستگاه آتش‌نشانی شماره 5(پونک) در حاشیه بازدید و اعلام همدردی دانش آموزان از این ایستگاه، اظهار کرد: حادثه‌ی پلاسکو تهران حادثه‌ای تلخ و دردناک بود که موجب عزادار شدن تعدادی خانواده و البته تمام مردم کشور شد.

وی افزود: مردم باید توجه کنند که در مواقع اضطرار و زمانی که آژیر خطر نیروهای امدادرسان شنیده می‌شود مسیر را برای نیروهای امدادی باز کنند و از این نیروها به‌عنوان بازکننده‌ مسیر استفاده نکنند.

ثقفی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم لازم است تا خانواده‌ها توجه خود را نسبت به استفاده درست از وسایل گرمایشی افزایش دهند و نکات ایمنی لازم را در زمان استفاده از این وسایل رعایت کنند.

این آتش‌نشان تصریح کرد: مردم در زمان استفاده از وسایلی گرمایشی هم چون آبگرمکن و بخاری باید دقت لازم را داشته باشند و هرزمانی  که سیستم روشنایی وسایل دچار مشکل شد و یا وسایل با شعله آبی نمی‌سوخت با همکاران آتش‌نشان در سامانه 125 تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند تا کارشناسان آتش نشانی وارد عمل شوند و یا راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار