شهردار اقبالیه:
شهردار شهر اقبالیه گفت: مسیر شهادت، ایثار و از خودگذشتگی همواره در آتش‌نشانی باز بوده و آتش‌نشانان در سال‌های اخیر شهدای بسیاری را برای نجات جان شهروندان تقدیم جامعه کرده‌اند.
کد خبر: ۳۶۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل  از خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با شهادت آتش‌نشانان فداکار حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو صبح امروز فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهر قزوین، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه و جمعی از مسؤولان شهری با آتش‌نشانان این شهر دیدار و ابراز همدردی کردند.

شهردار شهر اقبالیه در این دیدار اظهار داشت: آتش‌نشانی و ارائه خدمات ایمنی، جز مشاغل و حرفه‌‌های طاقت‌فرسا و سخت جامعه بوده و افرادی در این حرفه شاغل هستند که برای حیات مردم جامعه زندگی خود را به مخاطره می‌اندازند و به همین دلیل کار کردن و فعالیت در این حرفه مقدس است.

محمد پیری افزود: مسیر شهادت، ایثار و از خودگذشتگی همواره در آتش‌نشانی باز بوده و آتش‌نشانان در سال‌های اخیر شهدای بسیاری را برای نجات جان شهروندان تقدیم جامعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشان در هر حادثه‌ای جان خود را در دست گرفته و با فداکاری خود در تلاش است تا امنیت جانی شهروندان را حفظ کند، ادامه داد: آتش‌نشانان فرشته‌های نجاتی هستند که در لحظات سخت حوادث دل به آتش می‌زنند و با ایثار و از خودگذشتگی به کمک همنوعان خود می‌شتابند.

شهردار شهر اقبالیه تصریح کرد: آتش‌نشانان مظلوم‌ترین و فداکارترین خادمانی هستند که برای خدمت به جامعه و حفظ جان و مال مردم خود را به آب و آتش زده و در این راه جان خود را هم فدا می‌کنند.

وی با اشاره به حادثه تلخ آتش‌سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو در تهران که به جان باختن عده‌ای از آتش‌نشانان منجر شد، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان فداکار با ایثارگری در نجات جان مردم در این حادثه حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

شهردار شهر اقبالیه یادآور شد: این تلاشگران شجاع و جان برکف در هنگام بروز حادثه برای نجات جان مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و با ایثارگری در صحنه موجب آرامش آن‌ها می‌شوند.

پیری با ابراز تأسف از این فاجعه غم‌انگیز ادامه داد: در پی حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو تهران مردانی بودند که همچون شهدا از همشهریان و فرزندان خود دفاع کرده و در این راه با رشادت، جان خود را هم نثار کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار