مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته نمایشگاه استانی کتاب از سوم تا نهم اسفند ماه سال جاری در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 24 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اکبر اسکندری‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد، اظهار داشت: از سال گذشته فضای حاکم بر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین متلاطم و غیرفرهنگی بوده که این فضای متلاطم با همت و تلاش مضاعف به سمت یک فضای به نسبت آرام هدایت شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های طراحی و پیش‌بینی شده از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: با توجه به اینکه برخی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری تعطیل و راکد مانده بود در این زمینه اولویت نخست این اداره‌کل در خصوص برگزاری این برنامه‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته نمایشگاه استانی کتاب از سوم تا نهم اسفند ماه سال جاری در این استان برگزار می‌شود.

اسکندری‌نژاد تصریح کرد: همچنین برای رونق و تکریم جایگاه کتاب و نشر استانی انتخاب کتاب سال در دستور کار قرار گرفته و پیگیری‌های لازم انجام شده است به‌گونه‌ای که مراسم تجلیل از برگزیدگان پروژه کتاب سال و نویسندگان قزوینی در فروردین ماه سال آینده برگزار و برگزیدگان هم اعلام می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های طراحی شده برای اسفند ماه سال جاری خاطرنشان کرد: در اسفند ماه سال جاری جشنواره دوسالانه نقاشی، طراحی، جشنواره عکس، فیلم و فیلم‌نامه و همچنین جشنواره فیلم فجر در صورت تأمین اعتبارات برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار