نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ قزوین:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ قزوین گفت: ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا با هدف شناسانده سیره شهدا به جوانان ضروری است.
کد خبر: ۳۶۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ قزوین و غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از والدین شهدا حسین فرمانی و امیر اسداللهی دیدار کردند.

عابدینی ضمن تجلیل از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا گفت: شهیدان در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات برابر همه تجهیزات نظامی پیشرفته دشمنان، مبارزه کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ قزوین افزود: شهدا از همه چیز خود، گذشتند، تا بتوانند آرامش، آسایش و امنیت را در جامعه اسلامی به پا کرده تا مردم براحتی زندگی کنند.

این مسوول با بیان اینکه ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا از اهمیت بسزایی برخوردار است، بیان کرد: این خاطرات باید جمع‌آوری شود تا آیندگان بدانند شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس چه اقداماتی انجام دادند.

وی با بیان اینکه نسل امروز و آینده که جنگ تحمیلی را ندیدند با مطالعه خاطرات والدین شهدا به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان پی می‌برند، ابراز کرد: تحقق این مهم منجر می‌شود تا جوانان بیشتر با رشادت‌های شهیدان آشنا شوند.

در ادامه دیدارها، حقایق‌پور با بیان اینکه دیدار با والدین شهدا یکی از مهمترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است، افزود: در این دیدارها ضمن احوالپرسی مشکلات آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا برطرف گردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به طرح خاطره‌نگاری بیان کرد: با اجرای این طرح، خاطرات والدین شهدای استان قزوین جمع‌آوری می‌شود تا آیندگان از آن درس بگیرند.

این مسوول ادامه داد: اکنون بیشتر خاطرات والدین شهدا جمع‌آوری شده است که تحقق این مهم در کشور بی‌نظیر بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار