به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در آستانه دهه مبارک فجر، بیست و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم ویژه برادران و خواهران روستایی و عشایری در این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام محمود گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در بیست و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم 70 نفر از برادران و خواهران روستایی و عشایری استان قزوین در رشته حفظ چند جزء، قرائت قرآن و اذان به رقابت پرداختند.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ 10 جز، 20 جز و کل، قرائت قرآن و اذان ویژه برادران و حفظ 10 جز، حفظ 20 جز و کل و تفسیر قرآن ویژه خواهران برگزار شد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در پایان این رقابت‌ها در حفظ کل بهرامعلی گل‌محمدی، در قرائت محسن بهتویی و در رشته اذان عبداله شعبانی رتبه نخست این دوره از مسابقات را کسب کردند.

گروسی عنوان کرد: همچنین در بخش خواهران در حفظ کل سحر بهرامی(13 ساله)، در حفظ 20 جزء نرگس غلامی‌چمنی و در رشته تفسیر شهین مافی رتبه نخست را کسب و به مرحله سراسری کشوری راه یافتند.

این مسؤول در ادامه با اشاره به این نکته که روستاییان و عشایر در به  ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش مهم و بسزایی ایفا کردند، خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن کریم ویژه برادران و خواهران روستایی و عشایری که ساکن روستا و مناطق عشایری هستند، برگزار می‌شود.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: نفرات نخست این دوره از مسابقات قرآنی؛ در 14 و 15 بهمن ماه سال جاری در مسابقات سراسری قران کریم که در مشهد مقدس برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار