رئيس ايستگاه شماره 7 سازمان آتش نشانی شهرداری قزوين:
رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت‌: آتش‌سوزی در منزل مسکونی واقع در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای قزوین، آتش‌نشانان سه ایستگاه را محل حادثه کشاند.
کد خبر: ۳۶۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، رضا خسروبیگی افزود: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش‌نشانی قزوین در ساعت 6 و 20 دقیقه روز شنبه 9 بهمن‌ماه سال جاری، از آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی ویلایی واقع در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای قزوین خبر داده شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های شماره یک، 2 و هفت این سازمان در محل حاضر و مشاهده کردند منزل مسکونی دچار حریق شده و شعله‌های آتش و دود غلیظ به سرعت در حال سرایت به اطراف و سایر قسمت‌های منزل است.

وی با اشاره به‌شدت بالای حریق افزود: آتش‌نشانان اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل با قطع جریان برق و گاز نسبت به ایمن‌سازی محل اقدام کردند و با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه آتش‌نشانی وارد منزل شده و پس از شناسایی کانون حریق در قسمت آشپزخانه در حداقل زمان ممکن نسبت به اطفا شعله‌های سرکش آتش اقدام کردند.

رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اضافه کرد: به دلیل حجم بسیار دود موجود در ساختمان، آتش‌نشانان به‌طور هم‌زمان نسبت به انجام عمل تهویه و جستجو اتاق‌ها هم اقدام کرده و پس از اطمینان از خالی بودن منزل و اطفا کامل آتش‌سوزی و تخلیه دود به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است در این حادثه خوشبختانه به هیچ‌کس آسیبی نرسید و علت بروز آتش‌سوزی هم توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق این سازمان در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار