فرمانده انتظامی استان قزوین:
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در برگزاری کنسرت ها و هر برنامه ای در سطح شهر باید حقوق شهروندان رعایت شود.
کد خبر: ۳۶۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سردار مهدی محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم تکیه گاه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، بنابراین کارکنان نیروی انتظامی شبانه روزدر تلاشند تا با ارائه خدمات مناسب در زمینه های  انتظامی و ترافیکی قدردان مردم باشند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه استان قزوین از امنیت خوبی برخوردار است  و این به سبب مشارکت مردم و تمامی دستگاه ها و نهاد ها در بالا بردن ضریب امنیتی استان است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه معضل ترافیک درون شهری در تمامی شهرهای کشور  بنا به دلایل مختلفی وجود دارد ما انتظار داریم تمامی شهروندان و سازمان ها با پلیس در راستای حل معضل ترافیک شهر قزوین بالاخص در خیابان های  پر تردد همکاری کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه خیابان خیام و اطراف آن یکی از خیابان های پر اذحام شهر قزوین بوده عنوان کرد: از ساعت ۱۷ به بعد شاهد حجم عظیم خودرو و ترافیک در این خیابان و خیابان های اطراف هستیم و هرچند پلیس راهنماییو رانندگی با تمهیدات ویژه جهت رعایت حال شهروندان گره های ترافیکی را باز می کند ولی این نیازمند همکاری مردم وارگان ها جهت رفع این معضل است.

سردار محمودی از اظهار نظر اخیر یکی از مسئولان استانی در خصوص برگزاری کنسرت، انتقاد و تصریح کرد: آنچه برای پلیس مهم است امنیت و رضایتمندی اکثریت مردم است و کسانی که بر اجرای برنامه های خود در مقابل تمهیدات اتخاذ شده شورای تامین شهرستان بی اعتنا و پافشاری می کنند دور از منطق حقوق شهروندی بوده و تمرکز پلیس و ارائه تدابیر لازم انتظامی و ترافیکی برای مقابله با چالش های نظم و امنیت جامعه، مدیریت هوشمندانه تلقی می شود نه ضعف مدیریتی، که در این رابطه متذکر شدند عزیزان از اظهار نظر های غیر کارشناسانه و احساسی پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار