مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زینبیه:
مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زینبیه از برگزاری همایش «از زندگی جا نمانیم» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مرتضی علی آقایی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی است که از همین رو بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین این کانون و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، نشست های سبک زندگی در این کانون برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته همایش بزرگ سبک زندگی اسلامی با عنوان «از زندگی جا نمانیم» با حضور اساتید مجرب و مطرح در کانون فرهنگی هنری شهدای زینبیه مسجد زینبیه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زینبیه اضافه کرد: محورهای این همایش شامل تحکیم خانواده، همسرداری، فرزندپروری، آسیب های فضای مجازی، اعتیاد و احیای گفتمان زن و نظام خانواده است که این همایش و نشست های سبک زندگی برای بانوان در نظر گرفته شده است.

 

وی عنوان کرد: همایش بزرگ سبک زندگی اسلامی با عنوان «از زندگی جا نمانیم» طی پنج جلسه در روزهای یکشنبه و پنجشنبه در تاریخ 10، 14، 17، 21 و 24 بهمن ماه در این کانون برگزار می شود.

 

علی آقای خاطر نشان کرد: با توجه به نقش خانم ها در کانون خانواده و اثرگذاری آنها ما از بانوان برای شرکت در نشست های سبک زندگی دعوت کردیم و همچنین از دانش آموزان دختر سه مدرسه و کانون های فرهنگی هنری مساجد اطراف مسجد زینبیه برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آمده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار