معاون اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: همکاری، همپوشانی و هم‌افزایی نهادها و دستگاه‌های اجرایی این استان در دستورالعمل کمیسیون و کارگروه توسعه آموزش عمومی قرآن کریم امری ضروری است.
کد خبر: ۳۶۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، دومین جلسه کمیسیون و کارگروه توسعه آموزش عمومی قرآن کریم در سال 95 صبح امروز در محل سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین با حضور اعضا کمیسیون و کارگروه توسعه آموزش عمومی قرآن کریم برگزار شد.

در این جلسه معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین با تأکید بر ظرفیت عظیم آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از دستگاه‌هایی است که با بیشترین مخاطب و استعدادهای مختلف در ارتباط است.

حجت‌الاسلام علی انصاری افزود: همکاری، همپوشانی و هم‌افزایی نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین برای استفاده از ظرفیت آن‌ها در پیشبرد اهداف تعیین شده در دستورالعمل کمیسیون و کارگروه توسعه آموزش عمومی قرآن کریم امری ضروری است.

پرهیزگار معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در ادامه این جلسه با اشاره به محدودیت‌های قانونی موجود در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای همکاری و بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود، خواستار رفع موانع و خلأهای قانونی برای همکاری بیشتر شد.

قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان قزوین هم در ادامه بر بیان اهمیت جایگاه کمیسیون و کارگروه توسعه آموزش عمومی قرآنی کریم برای پیشبرد فعالیت‌های قرآنی این استان تأکید کرد.

زمانی ادامه داد: حضور تمام اعضا در جلسات ضروری است و اجرایی شدن مصوبات کمیسیون‌های تشکیل شده باید مورد توجه قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار