فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک از برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه از سوی این ناحیه طی دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرگزاری فارس از آبیک، مسلم لطفی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک در دفتر فرماندهی اظهار داشت: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان جلسات متعددی را با مسؤولان ادارات مختلف برگزار کرده و برای اجرای برنامه‌های دهه فجر نتایج مطلوبی هم حاصل شده و تعامل و همراهی لازم بین دستگاه‌ها وجود دارد.

وی شعارمحوری امسال در ایام‌الله دهه فجر را «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» ذکر کرد و افزود: در تدوین برنامه‌های دهه فجر این شعار در اولویت قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با اشاره به برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه از سوی این ناحیه طی دهه فجر ادامه داد: از جمله برنامه‌های سپاه ناحیه امام صادق(ع) این شهرستان می‌توان به برگزاری جشن‌های انقلاب در شهرها و روستاها، برگزاری یادواره 240 شهید شهرستان آبیک و یادواره شهدای فرهنگیان و یادواره شهید در چندین محله اشاره کرد.

لطفی‌زاده به برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا توسط مسؤولان، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا با حضور مسؤولان و خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در دهه فجر برشمرد و اضافه کرد: با توجه به برگزاری جشن انقلاب به صورت متمرکز و باشکوه در این شهرستان، امیدواریم این جشن به نحو مطلوب و باشکوه برگزار شود.

وی به تشریح اهداف اجرای برنامه‌های دهه فجر پرداخت و خاطرنشان کرد: از جمله این اهداف تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از مواضع و فرمایشات امام خمینی(ره) و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی طی 38 سال اخیر فارغ از نگاه‌های جناحی و حزبی است.

این مسؤول بیان کرد: مواضع و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب در برهه‌های مختلف، باید مجدداً بازخوانی شده و در معرض افکار عمومی و تصمیمات مسؤولان قرار گیرد که فصل‌الخطاب حرکت اصیل نظام به سمت جلو است.

در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر دستاوردهای نظام به شکل عمیق، دقیق و گسترده و همچنین مقایسه بین دوران کنونی و ستم‌شاهی در ابعاد مختلف اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره پرداخته شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک افزود: پس از 38 سال از عمر انقلاب اسلامی که کشورهای بیگانه و استعمارگران به دنبال ضربه زدن به نظام هستند ایران اسلامی عزتمندانه در اوج اقتدار نقش‌آفرینی کرده و امروز در منطقه نقش تعیین‌کننده دارد.

لطفی‌زاده ادامه داد: زمانی آمریکا در سوریه ورود پیدا کرد و به ایران اجازه حضور در جمع مذاکره‌کنندگان را ندارد اما ایران اسلامی امروز از بانیان اصلی در موضوع سوریه بوده و اخیراً هم به آمریکا اجازه نداده در بین مذاکره‌کنندگان حضور یابد که بیانگر عزت اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: طی گذشت حدود چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف به اقتدار رسیده‌ایم که می‌توان به پیشرفت در زمینه نظامی، علمی و غیره اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار