فرمانده نیروی انتطامی شهرستان البرز:
فرمانده نیروی انتطامی شهرستان البرز از کاهش ۱۸ درصدی سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر،سرهنگ سهراب خسروی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان درمقرفرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان عملکرد ۱۰ ماهه این فرماندهی را تشریح کرد.

وی افزود: سرقت در این شهرستان نسبت به سال گذشته ۱۸درصد کاهش داشته که این موفقیت با  تلاش شبانه روزی نیروی انتطامی و همکاری و مشارکت مردم محقق شده است.

خسروی بیان کرد: کاهش سرقت ها شامل سرقت منزل ۷ درصد، اماکن ۳۵درصد، موتورسیکلت ۶درصد، خودرو ۳۹ درصد و مغازه ها ۴۵ درصد بوده که در سایر موارد هم شاهد کاهش ۳۸درصدی هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز به اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد وگفت: درراستای تحقق شعار مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی تلاش مضاعفی در خصوص برخورد قاطع با کالای قاچاق داشته است.

وی یادآورشد: نیروی انتظامی در این شهرستان مبارزه با قاچاق را در الویت کاری خود قرارداده و از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ هزار و۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و مقدار۴۲۰هزار نخ سیگار قاچاق خارجی را کشف و ضبط کرده است.

خسروی گفت: اداره نظارت براماکن عمومی شهرستان البرز هم ضمن بازدید محسوس و نامحسوس از تعداد ۲ هزار و۹۰۰ واحد صنفی ۴۲۰ مورد تذکر داده و ۱۷۲ واحد متخلف را نیز پلمب کرده است.

سرهنگ خسروی به اجرای طرح انضباط ترافیکی هم اشاره کرد و یادآورشد: در اجرای این طرح بیش از۱۵۶۵ دستگاه موتورسیکلت و ۱۴۶۲ دستگاه خودرو توقیف شدند و اخطار یا تذکر دریافت کردند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۲هزار و ۵۰۹ مورد تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی شهرستان صورت گرفته که ازاین تعداد ۱۶۰۲ مورد منجر به اعزام پلیس ۱۱۰شده و تعداد سه هزار و ۹۰۷ مورد نیز راهنمایی و ارشاد صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار