مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قزوین گفت: به‌مناسبت دهه فجر به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم برپایی ایستگاه سلامت به مدت یک هفته در قزوین انجام خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، علی طایفه، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قزوین درباره برپایی ایستگاه سلامت به مناسب دهه فجر در قزوین اظهار کرد: به‌مناسب دهه فجر و روز پرستار با دانشکده پرستاری قزوین هماهنگ کرده‌ایم تا در دو مکان یعنی میدان آزادی یا سبزه‌میدان و پارک ملت که بزرگ‌ترین پارک داخل شهر قزوین است به مدت یک هفته ایستگاه سلامت برپا کنیم.

وی ادامه داد: برپایی این ایستگاه سلامت از پانزدهم تا بیست‌ودوم بهمن خواهد بود به این شکل که بانوان و آقایان تفکیک‌شده از یکدیگر ویزیت رایگان می‌شوند.

طایفه، بابیان اینکه در چادر سلامت خدماتی مانند کنترل قند و فشارخون همچنین مشاوره انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: در ویزیت رایگان بیمارانی که شرایط حاد داشته باشند به بیمارستان‌ها ارجاع می‌شوند و نظام ارجاع در تمامی ویزیت رایگان‌ها اعمال می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قزوین با تأکید بر اینکه تمام بیمارستان‌های دولتی برای اجرای طرح با ما همکاری دارند، تصریح کرد: در قزوین بیمارستان جنرال وجود ندارد که تمامی بخش‌ها را داشته باشد بلکه بیمارستان‌ها پراکنده و تخصصی هستند.

وی یادآور شد: ایستگاه سلامت در روز جمعه پانزدهم بهمن نیز در میعادگاه نماز جمعه برپا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار