رئيس پليس راه استان قزوین با تأکيد بر ضرورت پايبندي رانندگان به اصول رانندگي ايمن و رعايت سرعت مطمئنه در راه‌هاي استان گفت: برابر اعلام سازمان هواشناسي از عصر امروز بارش نزولات آسماني موجب لغزندگي راه‌هاي استان قزوین مي‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، نصرالله بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از قاطعیت و جدیت تیم‌های پلیسی مستقر در گردنه‌های برفگیر استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود بارش برف در تمام محورهای مواصلاتی این استان موجب لغزندگی سطح معابر شود متذکر شد که رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودرویی جلویی در راه‌های استان بالاخص آزاد‌راه قزوین - کرج و آزاد‌راه قزوین - زنجان تردد کنند.

وی افزود: با توجه به سرعت بالای خودروها امکان وقوع تصادفات زنجیره‌ای با شدت بالا در زمان لغزندگی سطح معابر در آزاد راه‌ها و بزرگراه‌ها تا چند برابر افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بارش برف و کولاک گردنه‌های برفگیر موجب کندی عبور و مرور شود، عنوان کرد: تردد از گردنه‌های برفگیر این استان فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

بیگلری اضافه کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی کاهش شدید دما در استان قزوین محسوس بوده و رانندگان باید ضمن همراه داشتن توشه و آذوقه لازم وسیله نقلیه خود را از حیث سیستم گرمایشی و سوخت‌رسانی کنترل و تجهیز کنند.

این مسؤول انتظامی در ادامه از حضور به موقع عوامل امدادی سایر سازمان‌ها در گردنه‌های استان قزوین خبر داد و گفت: خوشبختانه با همدلی و انسجام و صمیمیت مأموران سازمان‌ها و دستگاه‌های امدادی دخیل در امر ترافیک استان هم اکنون امنیت ترافیکی در جاده‌های استان قزوین حاکم است اما با توجه به لغزندگی سطح معابر و مه آلود بودن راه‌ها لزوم رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان بیش از پیش احساس می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار