معاون اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: فرآیند تعلیم و تربیت باید منجر به تغییر در رفتار شود چراکه حفظ کرامت انسانی دانش‌آموزان در خانواده و مدرسه موجب تقویت عزت نفس آن‌ها می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نشست صمیمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین و هیأت همراه با دانش‌آموزان دبیرستان شهید بخارائی ناحیه یک صبح امروز برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان این دبیرستان گفت: فرآیند تعلیم و تربیت باید منجر به تغییر در رفتار شود چراکه حفظ کرامت انسانی دانش‌آموزان در خانواده و مدرسه موجب تقویت عزت نفس آن‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام علی انصاری افزود: این امر موجب ایمن ماندن آن‌ها از آسیب‌های اجتماعی می‌شود و نقش معلم در ایجاد عزت نفس بسیار مهم است.

وی خاطر نشان کرد: هر گونه تحقیر کودکان و نوجوان موجب کاهش قدرت نه گفتن آن‌ها شده و این موضوع هم زمینه سوء‌استفاده دیگران و انحراف آنان را بیشتر فراهم می‌کند، فرهنگیان به عنوان پیکرتراشان تربیتی می‌توانند نقش مهمی در شکل‌گیری تربیت صحیح کودکان و نوجوانان ایفا کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در دیدار صمیمی مسؤولان تشکل دانش‌آموزی دبیرستان دوره اول متوسطه دهخدا ضمن آگاهی از روند اجرای برنامه‌های آنان به ویژه برنامه‌های دهه مبارکه فجر، به برگزاری برنامه‌های اثرگزار و با نشاط تأکید کرد.

گفتنی است در ادامه برخی آسیب‌های موجود در جامعه نوجوان این مدرسه از سوی نمایندگان دانش‌آموزان مطرح شد، همچنین مسؤولان تشکل دانش‌آموزی آسیب‌های فضای مجازی و دوری از معنویت و خدا را از مهم‌ترین مشکلات امروزه اغلب نوجوانان اعلام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار