طرح توسعه دامداری روستای هزارجلفا شهرستان آبیک با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، طرح توسعه دامداری روستای هزارجلفا شهرستان آبیک صبح امروز با حضور منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین، فرماندار آبیک، بخشدار بشاریات، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک و دیگر مسؤولان به بهره‌برداری رسید.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در مراسم افتتاح این طرح اظهار داشت: بیش از سه هزار واحد کشاورزی در استان قزوین وجود دارد که بخش عمده‌ای از آن دامداری‌های کوچک و بزرگ است.

منوچهر حبیبی افزود: حدود 500 هزار تن شیر در استان قزوین تولید می‌شود که علاوه بر تأمین نیاز استان، نیاز دیگر استان‌های کشور را هم تأمین می‌کند.

وی با اشاره به فرآوری شیر و راه‌اندازی کارخانجات وابسته به صنایع شیر ادامه داد: رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی باید در افزایش سرانه مصرف شیر در بین مردم گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین اضافه کرد: دولت پیگیر کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی واحدهای تولیدی است و استراتژی واحدی که وجود دارد این است که ادارات در خدمت تولیدکنندگان باشند و به امور آنان رسیدگی کنند.

به گزارش فارس، طرح توسعه دامداری روستای هزار جلفا در زمینی به مساحت هفت هزار و 200 مترمربع و افزایش 750 رأس گاو شیری و تولید روزانه 25 کیلو شیر به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار