مدیر اداره درآمد شهرداری قزوین:
مدیر اداره درآمد شهرداری قزوین گفت: پیش‌نویس لایحه اعطای تسهیلات به آتش‌نشانان جان‌باخته و آسیب‌دیده در حوادث تدوین شد.
کد خبر: ۳۷۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، شیوا شهرام‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قزوین با اشاره به حمایت‌های شهرداری قزوین از نیروهای آتش‌نشانی گفت: در این راستا پیش‌نویس لایحه اعطای تسهیلات به آتش‌نشانان جان‌باخته و آسیب‌دیده در حوادث و عملیات‌های سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین تدوین شده است.

وی با بیان اینکه 14 ماده در پیش‌نویس لایحه اعطای تسهیلات به آتش‌نشانان تدوین شده است، افزود: در این پیش‌نویس مزایایی وجود دارد که بعد از تصویب در شورای اسلامی شهر قزوین شامل حال نیروهای آتش‌نشانی شهر قزوین می‌شود.

مدیر اداره درآمد شهرداری قزوین ادامه داد: در این پیش‌نویس، امتیازاتی به کارمندان آتش‌نشانی داده شده که اگر در هنگام خدمت فوت کنند، بازماندگان آن‌ها شامل همسر و فرزندان می‌توانند از آن استفاده کرده تا با کمترین مشکل مواجه شوند.

شهرام‌فر ادامه داد: مزایای رفاهی ویژه دیگری هم برای آتش‌نشانان تعریف شده که به آن‌ها اعطا می‌شود تا از زحمات آن‌ها قدردانی شود.

این مسؤول با بیان اینکه آتش‌نشانانی که در شهرداری مشغول به کار هستند، می‌توانند از امتیازات ویژه پیش‌نویس برخوردار شوند، یادآور شد: نحوه تهیه این لایحه همان مزایایی است که در راستای ارائه‌ خدمات به بازماندگان آتش‌نشانی در کشور انجام می‌شود.

مدیر اداره درآمد شهرداری قزوین با اشاره به تجهیزات ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر قزوین مطرح کرد: تعداد این ایستگاه‌ها و امکانات آن در شهر به نحو مطلوبی است.

شهرام‌فر با اشاره به اینکه 185 نیروی عملیاتی آتش‌نشان در شهر قزوین است، ادامه داد: استاندارد تعداد نیرو و ایستگاه آتش‌نشانی این شهر مطابق با استانداردهای جهانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار