نفرات برتر مسابقات تیراندازی نیروهای مسلح استان قزوین تجلیل شدند که تیپ 116 شهید صفوی قزوین قهرمان این دوره از مسابقات تیراندازی نیروهای مسلح شد.
کد خبر: ۳۷۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات تیراندازی نیروهای مسلح استان قزوین به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر صبح امروز در سالن اجتماعات تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.

میثم آقاجانی مدیر تربیت‌بدنی تیپ 116 شهید صفوی قزوین در این مراسم اظهار داشت: مسابقات تیراندازی نیروهای مسلح استان قزوین به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و با شعار «با هم به سوی یک نیروی مسلح قدرتمند، شاداب و پا در رکاب رهبری» در دو بخش تیراندازی با تفنگ ژ-3 و کلت روز دوشنبه هجدهم بهمن ماه سال جاری به میزبانی مدیریت تربیت بدنی تیپ 116 شهید صفوی قزوین در میدان تیر شفیع آباد برگزار شد.

وی افزود: در مجموع دو رشته تیراندازی، تیپ 116 شهید صفوی توانست مقام نخست را کسب کند و تیم‌های تیپ سپاه صاحب‌الامر(عج)، نیروی انتظامی و وزارت دفاع به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را کسب کردند.

مدیر تربیت‌بدنی تیپ 116 شهید صفوی قزوین ادامه داد: در بخش تفنگ ژ-3 ستوان‌یکم مهدی کاظمی و ستوان‌دوم حمید دلفان از تیپ 116 شهید صفوی به ترتیب مقام‌های نخست و دوم را کسب کردند و ستوان‌دوم ابوالفضل سهرابی از سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان مقام سوم را کسب کرد.

آقاجانی تصریح کرد: در بخش کلت ستوان‌یکم کاکابرار حیدری و ستوان‌یکم علی برخورداری از تیپ 116 شهید صفوی به ترتیب مقام‌های نخست و دوم را کسب کردند و استوار دوم علیرضا محمدی از نیروی انتظامی استان قزوین هم مقام سوم را به دست آورد.

گفتنی است، نفرات برتر مسابقات تیراندازی نیروهای مسلح استان قزوین تجلیل شدند که تیپ 116 شهید صفوی قزوین قهرمان این دوره از مسابقات تیراندازی نیروهای مسلح شد.

در این مراسم پس از پایان این دوره از مسابقات به نفرات نخست تا سوم هر بخش جوایزی نفیس و به تیپ 116 پیاده مکانیزه کاپ قهرمانی اعطا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار