مجمع عمومی و عادی شرکت تعاونی کشاورزی آب‌بران فعال قزوین با حضور مسؤولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، مجمع عمومی و عادی شرکت تعاونی کشاورزی آب‌بران فعال قزوین با حضور عطایی مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان قزوین، عباسی رییس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان، قاضی رییس اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین و جمعی از مارشناسان جهاد کشاورزی ظهر امروز در محل سالن اجتماعات اداره تعاون روستایی قزوین برگزار شد.

عباسی با بیان اینکه این مجمع با دستور کار انتخاب هیات مدیره و بازرسان، تصویب سود و زیان سال گذشته برگزار شد، اظهار کرد: تعاونی آببران تشکلی است که به عنوان تأمین کننده خدمات آبیاری و نگهداری تأسیسات آبیاری در روستاها و شبکه پشت سدها عمل می‌کنند.

این مسوول بهبود راندمان در مصرف آب کشاورزی با ارتقاء سطح دانش،افزایش راندمان آبیاری ، افزایش بهره‌وری آب ، اعمال مدیریت واحد، نگرش و مهارت کشاورزان و کاهش تصدی‌گری دولت را از جمله وظایف مهم تعاونی آببران عنوان کرد.

وی یادآور شد: در سال ۸۴ این تشکل فعالیت خود را آغاز کرد و وظیفه بهره برداری از شبکه ها را بر عهده گرفت و در انجام امور محوله موفق بوده است.

عباسی خاطرنشان کرد: شرکت تعاونی آب بران کشاورزان فعال قزوین نمونه‌ای موفق درتشکیل نظام بهره‌برداری از شبکه آبیاری دشت قزوین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار