رئیس آموزش و پرورش الموت غربی:
رئیس آموزش و پرورش الموت غربی گفت: حرکت عظیم مردم دارای پیام‌های متعددی برای سردمداران کفر جهانی بود و همراه با این حماسه بزرگ ثابت شد.
کد خبر: ۳۷۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 12 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی‌عمران رضایی  در جمع مدیران و معاونان مدارس الموت ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا‌(س) اظهار داشت: امروز بانوان باید سیره و روش این بانوی بزرگوار را در زندگی خود الگو قرار دهند.

وی افزود: بی‌شک الگوی این بانوی ارزشمند و سبک زندگی ائمه‌معصومین‌(ع) باید نصب‌العین قرار گیرد.

رئیس آموزش و پرورش الموت غربی با اشاره به حضور باشکوه و به یادماندنی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی‌(ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ملت ایران اسلامی حماسه‌ای دیگری رقم زدند.

رضایی تصریح کرد: حرکت عظیم مردم دارای پیام‌های متعددی برای سردمداران کفر جهانی بود و همراه با این حماسه بزرگ ثابت شد که در دفاع از اسلام و ایران و مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهر‌های ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاورد‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نمی‌کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم برگ زرین دیگری در تاریخ پر فروغ و افتخار ملت بزرگ ایران بود.

رئیس آموزش و پرورش الموت غربی یادآور شد: بزرگ‌ترین نعمت الهی آن است که باید ضمن شکرگزاری از درگاه حضرت حق، تمام مسؤولان با خدمتگزاری صادقانه سپاسگزار این همه شور و شعور وصف‌ناپذیر، درایت و بصیرت ملت فهیم و قهرمان ایران باشند.

رضایی به انعکاس مطلوب شبکه و استانی در این رویداد بزرگ اشاره و مطرح کرد: بی‌شک نقش شبکه استانی در تشویق و ترغیب مردم فهیم و بصیر استان قزوین در این روز بزرگ اثرگذار بود و خوشبختانه صدا و سیمای مرکز قزوین توانست با هنرمندی خوب این رویداد بزرگ را نه تنها در شهرها بلکه در روستاها و جای جای شهر مینودری به نحو مطلوب به تصویر بکشد که جای قدردانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار