رئیس سازمان برنامه و بودجه قزوین:
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین گفت: به هیچ عنوان امکان آغاز پروژه جدید وجود ندارد و پروژه‌هایی که بیش از دو میلیارد تومان هزینه داشته باشد، باید مدت زمان کارگروه ماده 215 قدیم و 23 جدید را طی کند.
کد خبر: ۳۸۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 20 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل یاری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ادارات استان بسته اشتغال خود را باید در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند و آن را تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری آماده کنند چراکه در آن، تاریخ لیست مورد نظر باید برای ادارات مربوطه در تهران ارسال شود.

وی افزود: به هیچ عنوان امکان آغاز پروژه جدید وجود ندارد و پروژه‌هایی که بیش از دو میلیارد تومان هزینه داشته باشد، باید مدت زمان کارگروه ماده 215 قدیم و 23 جدید را طی کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین مطرح کرد: پروژه‌هایی که هزینه بهره‌برداری از آن زیر دو میلیارد تومان باشد، باید چهار مرحله آگهی چاپ کند و بعد از اینکه بخش خصوصی تمایلی به همکاری نشان نداد از منابع عمومی دولت برای بهره‌برداری از این طرح‌ها اقدام می شود.

فرماندار شهرستان البرز در ادامه به موضوع خروج ناحیه منفصل شهری نصرت‌آباد از حریم الوند اشاره کرد و گفت: مردم این ناحیه منفصل و ادارات شهر الوند خواستار تبدیل شدن این ناحیه به شهر هستند.

رضا عسگری افزود: در ناحیه منفصل شهری نصرت‌آباد 30 هزار نفر زندگی می‌کنند اما کارشناسانی که به بررسی این ناحیه پرداختند، موافق جدا شدن این ناحیه از الوند نبودند و مردم نصرت‌آباد برای مستقل شدن پیگیری‌های فراوانی انجام دادند.

منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین هم در این جلسه گفت: الوند یکی از شهرهای پر درآمد استان قزوین است و با درآمد شهر الوند خدمات ناحیه نصرت‌آباد تحت پوشش قرار گرفته و در صورت جدا شدن از این شهر خدماتی به نصرت‌آباد تعلق نمی‌گیرد و باید به صورت مجزا امور خود را انجام دهد.

استاندار قزوین هم در خصوص با ناحیه نصرت‌آباد تصریح کرد: آثار مثبت و منفی این موضوع را باید مورد سنجش قرار داد و اگر ناحیه نصرت‌آباد بخواهد از شهر الوند جدا شود، طبق تقسیمات کشوری به روستا تبدیل می‌شود.

فریدون همتی افزود: تبدیل شدن به روستا و قطع ارائه خدمات به نصرت‌آباد موجب نارضایتی مردم نصرت‌آباد می‌شود و در خصوص این موضوع نباید عجله کرد.

وی مطرح کرد: باید افق پروژه را بررسی کرد و در خصوص این موضوع قبل از سال جدید در یک جلسه، به صورت تخصصی به آن پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار