معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی قزوین:
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین از آماده سازی بیش از 790 کلاس در استان قزوین برای اسکان میهمانان فرهنگی استان در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 27 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مرتضی سمیعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین صبح امروز در جلسه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی سال 1396 ، تعداد 216 پایگاه و 81 مدرسه و 792 کلاس آماده پذیرایی از مسافران و فرهنگیان می باشند.
وی افزود: در اسکان نوروزی 96 ، تعداد کلاس های ویژه 104 ، کلاس های نوع الف 442 و کلاس های نوع ب 246 عدد می باشد و 190 نفر به عنوان عوامل اجرایی آماده خدمت رسانی به میهمانان و گردشگران می باشند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: اولین اقدام آموزش و پرورش استان ثبت نام اینترنتی است که 2 مرکز اسکان به نام های علامه جعفری و رضی الوالدین برای این منظور مشخص شده است که از طریق اینترنت قابل دسترسی می باشد، همچنین خانه معلم و دانشگاه فرهنگیان هم به مراکز اسکان اضافه می شود.
مرتضی سمیعی تصریح کرد: در مورد کیفیت ارائه خدمات نیز نسبت به سال گذشته روند خوبی را در نظر گرفته ایم، آموزش و پرورش استان در کشور رتبه 6 را در مورد اسکان کسب کرده است که درصدد هستیم با افزایش کمی و کیفی به این مهم ارتقاء ببخشیم.
این مسئول اضافه کرد: شروع فرآیند اسکان نوروزی از 28 اسفند ماه 95 می باشد، البته ثبت نام اینترنتی شروع شده است.
علی مرادی رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش قزوین نیز گفت: سامانه ستاد اسکان راه اندازی شده است و برای مراکز اسکان شناسنامه تهیه می شود و امکانات موجود در این شناسنامه آورده می شود.
وی اضافه کرد: نمازخانه در مراکز اسکان مهیا شده است و راهنمای شهری نیز در سطح شهر به منظور راهنمایی مسافران و میهمانان نصب و تعبیه می گردد.
مرادی تأکید کرد: پذیرش میهمانان در ستادهای اسکان فقط از طریق سامانه اسکان انجام می شود و همه امور اینترنتی می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار