معاون استاندار قزوین خبر داد
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به صندوق کشمش در استان گفت: سرمایه‌گذاری برای این صندوق در استان قزوین 60 میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 04 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی در ستاد پیگیری مصوبات سفر دولت یازدهم در بخش کشاورزی که صبح امروز در دفتر استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در سفر دولت به این استان مصوباتی پیش‌بینی شده است که از موارد آن می‌توان به نتیجه تغییرات در بخش کشمش اشاره کرد.

وی افزود: براساس تغییرات مصوبات مقرر شده تا به ازای هر یک هکتار زمین پنج هزار و 250 کیلوگرم انگور برداشت کنیم و به ازای هر یک تن، پنج هزار ریال یارانه پرداخت شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: سرمایه‌گذاری برای صندوق کشمش در استان قزوین 60 میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود.

حبیبی یادآور شد: خرید تضمینی کشمش با قیمت دو هزار و 700 تومان در سال 94 و 95 توسط دولت یازدهم ابلاغ شده که در حال حاضر مصوب نشده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین هم در این جلسه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل را توجه به حوزه بیابان‌زایی اشاره کرد و گفت: امیدواریم در چهار هزار و 500 هکتار از اراضی این استان بیابان‌زایی صورت گیرد که البته بخشی از آن انجام شده است.

علی‌اکبر اسداللهی تصریح کرد: در اجرای طرح بیابان‌زایی ارگان‌های مختلفی همچون سازمان بسیج سازندگی مشارکت دارد و بخشی از این پروژه‌ها هم توسط اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین انجام شده است.

گفتنی است در ادامه این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم گزارشی از روند اجرای طرح آبیاری نوین در این استان مطالبی ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار