مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین خبر داد
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با اشاره به برنامه‌های پیش رو این دفتر گفت: امیدواریم در اوایل سال آینده همایش چشم‌انداز روستایی را در استان قزوین برگزار کنیم.
کد خبر: ۳۸۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، کریم حبیبی‌انبوهی در نشست مطبوعاتی که در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دهیاری‌ها یکی از بخش‌های مهمی بوده که اعتبارات آنان در چند سال اخیر تا به امروز افزایش یافته است.

وی افزود: با آغاز دولت جدید مجموعه پروژه‌هایی که در روستاها به انجام رسیده است شامل دو هزار و 64 پروژه بوده که این پروژه‌ها از آغاز کار دولت یازدهم به دو هزار و 313 پروژه بالغ شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین ادامه داد: اعتباراتی که از آغاز فعالیت دهیاری‌ها تخصیص یافته، 680 میلیارد ریال بوده که این رقم در دولت یازدهم به 160 میلیارد تومان افزایش یافته است.

حبیبی‌انبوهی یادآور شد: در نسبت مقایسه‌ای بین تمام دوره‌ها به لحاظ اعتباری باید گفت که درصد افزایش اعتبارات دهیاری‌ها نسبت به گذشته 41 درصد افزایش یافته است.

این مسؤول گفت: در دهیاری‌های استان قزوین از سال 94 اقدامات مؤثری انجام شده است که از نمونه آن می‌توان به آسفالت و جدول‌گذاری اشاره کرد و ناگفته نماند که میانگین عملیات دهیاری‌ها در سال گذشته بیش از سال‌های قبل بوده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین تصریح کرد: کارگروه تخصصی توسعه روستایی یکی از کارگروه‌های تخصصی برنامه‌ریزی استان قزوین است که در این کارگروه چهار کمیته از جمله پسماند روستایی، فرهنگی، اجتماعی، زیربنایی و گردشگری روستایی را شامل می‌شود.

حبیبی‌انبوهی به بخشی از برنامه‌های پیش رو پرداخت و خاطرنشان کرد: امیدواریم در اوایل سال آینده همایش چشم‌انداز روستایی را در استان قزوین برگزار کنیم.

وی یادآور شد: طرح هر دهیار یک کارگزار و طرح بیمه اجتماعی روستاییان از مهم‌ترین طرح‌های ابلاغ شده توسط بخش روستایی و عشایری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار