معاون شهرک‌های صنعتی ایران:
معاون دفتر فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اینکه 15 شهرک صنعتی به اتاق بازرگانی استانبول معرفی شد، گفت: به منظور جذب سرمایه‌گذاران کشور ترکیه بین سه استان مرکزی، زنجان و قزوین رقابت وجود دارد.
کد خبر: ۳۸۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد عابدینی در جلسه مشترک استاندار قزوین با هیأت تجاری ترکیه که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در سفر هیأت تجاری کشور ترکیه به ایران شهرک‌های صنعتی سه استان را مورد بازدید قرار می‌دهد.

وی افزود: 15 شهرک صنعتی به اتاق بازرگانی استانبول معرفی شد که 6 شهرک انتخاب شده در استان‌های مرکزی، زنجان، قزوین قرار داشته و به منظور جذب سرمایه‌گذاران کشور ترکیه بین سه استان مرکزی، زنجان و قزوین رقابت وجود دارد.

معاون دفتر فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه کرد: هیأت تجاری خارجی در هر استانی که مشوق‌ها و امکانات مطلوبی ارائه دهند، سرمایه‌گذاری می‌شود که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

عابدینی یادآور شد: حضور هیأت‌های تجاری در استان‌های صنعتی کشور در رونق اقتصادی، توسعه صادرات و اشتغالزایی اثرگذار است که مسؤولان مربوط باید بستر لازم را فراهم کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین هم در ادامه بیان کرد: استان قزوین جزو پنج قطب اقتصادی کشور است و ترافیک 12 استان کشور از قزوین صورت می‌گیرد.

منوچهر حبیبی ادامه داد: تاکنون 400 میلیون دلار سرمایه خارجی در استان قزوین جذب شد و بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری خارجی فراهم است و انتظار می‌رود استان قزوین بتواند میزبان مناسبی برای سرمایه‌گذاران ترکیه باشد و توافق نهایی با این سرمایه گذاران صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار