مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی قزوین:
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي استان قزوين گفت: از مجموع يك هزار 920 هكتار از مساحت فاز عملياتی بيش از 176 هكتار از اراضی صنعتی در شهرك‌ها و نواحی صنعتی تابعه این استان زير پوشش فضای سبز قرار دارد.
کد خبر: ۳۸۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 06 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا خانپور در مراسم درختکاری در شهرک صنعتی لیا که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر از مجموع یک هزار و 920 هکتار از مساحت فاز عملیاتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیش از 176 هکتار از اراضی صنعتی زیر پوشش فضای سبز قرار دارد که شامل 255 هزار اصله نهال و هفت هکتار گلکاری و چمنکاری است که در شهرک صنعتی لیا 19 هکتار فضای سبز ایجاد شده است.

وی مساحت فضای سبز ایجاد شده در سال جاری در شهر‌ک‌ها و نواحی صنعتی را هشت هکتار عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به اهمیت ایجاد فضای سبز و حفاظت از محیط زیست در شهرک‌ها و واحدهای صنعتی گفت: طبق قرارداد فی‌مابین شرکت و صاحبان سرمایه مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی 15 درصد از مساحت زمین واگذار شده به صاحبان صنایع و 100 درصد از اراضی در اختیار شهرک‌ها و نواحی صنعتی طبق تعهدات این شرکت باید زیر‌پوشش فضای سبز قرار گیرد، که این مهم با همکاری و تلاش صنعتگران و سرمایه‌گذاران محقق می‌شود.

خانپور تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال آینده هم بیش از 9 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین زیر پوشش فضای سبز قرار می گیرد.

این مسؤول ادامه داد: هم اکنون تعداد 415 قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی لیا منعقد شده که از این تعداد 319 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری سه هزار و 300 میلیارد ریال و اشتغالزایی هفت هزار و 694 نفر پروانه بهره‌برداری أخذ کرده‌اند.

گفتنی است، این مراسم همزمان با هفته منابع طبیعی و با حضور منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین، مدیرکل منابع طبیعی، مدیرکل ثبت، املاک و اسناد و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و مسؤولان برگزار شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار