رئیس کمیسیون آموزش مجلس در قزوین:
محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: جریان ترامپ با زبان زور با ایران صحبت می‌کند ولی در آینده حساب کار دستش می‌آید چون هنوز خام است و ملت ایران را نمی‌شناسد.
کد خبر: ۳۹۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 07 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی زاهدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد الغدیر اظهار داشت: واقعیت تاریخی زمان نشان دهنده این است که در یک پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم و با چالش‌های مختلفی مواجهیم و از یک طرف فرصت‌ها و توانمندی‌های زیادی را توانسته ایم به دست بیاوریم.

وی افزود: در 100 سال گذشته چنین وضعیتی را نداشته ایم، ما در کشور چالش‌های بزرگی در حوزه اقتصادی داریم از جمله اشتغال بیکاری تورم و رکورد و مسائل که به تبع این موارد ایجاد شده‌اند.

زاهدی بحران آب و انرژی را چالش‌های جدی عنوان کرد و گفت: برای عبور از این بحرانها نیز به مشارکت مردمی نیازمندیم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در منطقه با چالش تکفیری و داعشی همراه هستیم که مشکلات زیادی را ایجاد  کرده، با کشورهایی رو به رو هستیم که در خدمت جریان تروریستی قرار دارد.

زاهدی بیان کرد: فرصت‌های بزرگی را به دست آوردیم از جمله استقلال کشور توانمندی نظامی و دفاعی، به نحوی که قوی‌ترین جریان دفاعی و نظامی بومی شده را در منطقه داریم.

وی ادامه داد: جریان موشکی و ماهواره‌ای ما در دنیا حرف برای گفتن دارد، دانشمندان بسیاری زیادی را داریم که نمونه آنها در بحث هسته‌ای ترور شده‌ایم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: توانسته ایم انقلاب خود را صادر کنیم از جمله حزب الله که می‌تواند سدی در مقابل صهیونیست قرار گیرد و یک تهدیدهای کننده رژیم صهیونیستی هم محسوب می‌شود.

زاهدی خاطرنشان کرد: تحریم به شدت علیه ایران است و برجام هم نتوانست برخی از تحریم‌ها را برطرف کند، جریان ترامپ با زبان زور با ایران صحبت می‌گوید ولی در آینده حساب کار دستش می‌آید چون هنوز خام است و ملت ایران را نمی‌شناسد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید از پیچ تاریخی عبور کنیم و برای عبور هیچ راهی نیست جز تبعیت از ولایت فقیه و امیدواریم که با همبستگی و همدلی کشور را از این چالش‌های بزرگی رهایی داده و به هدف‌های بزرگی که آرزوی ماست بتوانیم نائل شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار