شهردار قزوین:
شهردار قزوین گفت: الگوپذیری جوانان از شخصیت‌های بزرگ کشور باید مورد توجه قرار گیرد و تمام برنامه‌ریزی‌های این شخصیت ملی بر این اساس استوار است.
کد خبر: ۳۹۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 07 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، مسعود نصرتی پیش از ظهر در آیین تجلیل از رئیس سازمان انرژی اتمی با عنوان «صالح فرزانه» که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: از ویژگی‌های مهم علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور می‌توان به علاقه محلی و ملی به شکور عنوان کرد.

وی بیان کرد: رئیس سازمان انرژی اتمی کشور زحمات و خدمات بسیاری به کشور و زادگاه خود استان قزوین ارائه کرده‌اند که از جمله آن می‌توان به نمایندگی وزارت خارجه، تاسیس دانشگاه‌های شاخص و اجرای طرح چشمه نور اشاره کرد.

شهردار قزوین تصریح کرد: الگوپذیری جوانان از شخصیت‌های بزرگ کشور باید مورد توجه قرار گیرد و تمام برنامه‌ریزی‌های این شخصیت ملی بر این اساس استوار است.

نصرتی با بیان این مطلب که تجلیل از فرهیختگان و دانشمندان باید در دستور کار باشد، خاطرنشان کرد: علی اکبر صالحی علی‌رغم جایگاه والای علمی و اجرایی در سطح کشور و دنیا، اصالت و زادگاه خود یعنی استان قزوین را فراموش نکرده و همواره نگاه حمایتی به استان دارند.

وی ادامه داد: کتاب صالح فرزانه که زندگی نامه این شخصیت بزرگ ملی و جهانی بوده در برابر فضایل اخلاقی و رشادت‌های وی کافی نبوده و جایگاه والای او فراتر از این کتاب است.

شهردار قزوین گفت: در راستای حفظ اصالت استان قزوین در زمینه مهد خوشنویسی تمام مدیران استانی تابلوهای خطاطی از استادان بزرگ استان را در دفتر کار خود نصب کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار