در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مطرح شد
در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مطرح شد، طبق تبصره 36 و مصوبه مقرر شده، استان‌هایی که پیشرفت عملی در طرح‌های در حال اجرای خود در زمینه کشاورزی داشته باشد، شامل تخصیص اعتبارات خاص می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 09 March 2017
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان قزوین با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران و مسؤولان استانی در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

این جلسه در زمینه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور برای رفع موانع کشاورزی در استان قزوین صورت گرفت.

در این کارگروه، دو صورت جلسه پیگیری شد که یکی از آن‌ها شامل پیگیری اعتبارات و عملکرد اجرایی طرح 23 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استانی در مصوبات سفر رئیس جمهور است.

طبق تبصره 36 و مصوبه مقرر شده، استان‌هایی که پیشرفت عملی در طرح‌های در حال اجرای خود در زمینه کشاورزی داشته باشد، شامل تخصیص اعتبارات خاص می‌شود.

در اجرای برتر این طرح‌ها در حوزه کشاورزی، هفت استان در رده برتر قرار گرفته‌اند که قزوین یکی از این استان‌ها است.

اصل این مبلغ اختصاصی، چیزی حدود 991 میلیارد تومان است که استان‌های با عملکرد بالا، مبلغ بیشتری از این اعتبارات را به خود اختصاص خواهند داد.

طرح‌های آبیاری در سطح استان در شهرستان‌های قزوین، آبیک، تاکستان، آوج، بویین‌زهرا و البرز انجام شده و حدود 23 هزار هکتار از زمین‌های استان، تحت پوشش طرح‌های آبیاری نوین قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار