همزمان با فرارسیدن سال جدید
همزمان با فرارسیدن سال جدید بسته حمایتی موادغذایی بین نیازمندان شهر قزوین توزیع شد.
کد خبر: ۳۹۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 14 March 2017
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در آستانه سال جدید تعداد 100 بسته حمایتی موادغذایی با کمک مردم و خیران شهر قزوین توسط مرکز نیکوکاری نسیم نصرت مسجد مسلم‌ابن‌عقیل شهر قزوین بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

علیرضا دولتی عضو هیأ‌ت‌ امنا و مسؤول امور فرهنگی مسجد مسلم‌ابن‌عقیل قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن سال جدید در یک اقدام خداپسندانه تعداد 100 بسته حمایتی در قالب موادغذایی تهیه و بین 100 نفر از نیازمندان شهر قزوین توزیع شده است.

وی افزود: هزینه اختصاص یافته برای هر بسته حمایتی موادغذایی یک میلیون ریال بوده و این اقدام خداپسندانه توسط مرکز نیکوکاری نسیم نصرت مسجد مسلم‌ابن عقیل شهر قزوین صورت گرفته است.

عضو هیأ‌ت‌ امنا و مسؤول امور فرهنگی مسجد مسلم‌ابن‌عقیل قزوین ادامه داد: مرکز نیکوکاری نسیم نصرت از سه ماه گذشته به صورت هیأت امنایی در مسجد مسلم‌ابن عقیل شهر قزوین راه‌اندازی شده و در طول سه ماه به نیازمندان کمک‌ها و حمایت‌های متعدد صورت گرفته است و این فعالیت همچنان ادامه دارد.

دولتی تصریح کرد: مرکز نیکوکاری نسیم نصرت زیر نظر مرکز نیکوکاری امام حسن عسگری(ع) شهرک کوثر بوده و کمیته امداد امام خمینی‌(ره) هم بر مجموعه اقدامات نظارت دارد و همچنین دارای مجوز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری نسیم نصرت آماده دریافت کمک‌های خیران جهت کمک به نیازمندان بوده و مردم شهر قزوین با حضور در مسجد مسلم‌ابن عقیل می‌توانند کمک‌های خود را به مرکز نیکوکاری اهدا کنند.

عضو هیأ‌ت‌ امنا و مسؤول امور فرهنگی مسجد مسلم‌ابن‌عقیل قزوین یادآور شد: در این مرکز نیکوکاری برای خانواده‌های نیازمند کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزش خیاطی و گلدوزی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

دولتی مطرح کرد: بسته حمایتی موادغذایی شامل روغن، برنج، مرغ، قند، شکر و ماکارونی بوده که این بسته‌ها بین نیازمندان منطقه مینودر با حفظ کرامت نیازمندان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: بانی این اقدام خداپسندانه مردم و خیران بوده‌اند که در مجموع 10 میلیون تومان جمع‌آوری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار