عضو شورای اسلامی شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: راکد بودن پروژه‌های عمرانی، مجموعه مدیریت شهری را زیر سؤال می‌برد.
کد خبر: ۳۹۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اشدری در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به پروژه حکم‌آباد اظهار داشت: زمان بسیاری از احداث این پروژه گذشته اما هنوز مشکلات ساخت آن برطرف نشده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مختلفی در سطح شهر قزوین همانند پونک، ساختمان شهرداری و حکم‌آباد راکد است، افزود: این موضوع مدیریت شهری را زیر سؤال می‌برد که چرا از ابتدا ساخت چنین پروژه‌هایی با برنامه‌ریزی دقیقی صورت نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: تأخیر در ساخت پروژه‌ها به نفع شهرداری قزوین نیست و باید مشکلات چنین پروژه‌هایی به طور دقیق بررسی و مشکلات به وجود آمده برطرف شود.

اشدری بیان کرد: پروژه‌هایی که شهرداری قزوین شروع به احداث کرده و سپس مدتی راکد شده است، مجموعه مدیریت شهری را متحمل هزینه‌هایی می‌کند که پرداخت آن‌ها بیت‌المال است و از نظر شرعی و عرفی اشکال دارد.

این عضو شورا اضافه کرد: باید مشکلات پروژه‌هایی که متوقف شده با راهکارهای مختلفی بررسی شود تا با رفع آن‌ها، روند احداث و تکمیل آغاز شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: ممکن است پیمانکار جدید وارد ساخت پروژه حکم‌آباد شود و سپس طی گذراندن مراحلی پشیمان شده و پس از رها کردن پروژه بلاتکلیف بماند.

اشدری یادآور شد: پروژه حکم‌آباد چند بار به پیمانکار واگذار شده اما به دلایل مشکلاتی رها شده و پروژه بلاتکلیف مانده است.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار مجموعه مدیریت شهری است، مطرح کرد: باید در واگذاری پروژه حکم‌آباد به پیمانکار ابعاد مختلف بررسی شده و ضمانت اجرایی از آن‌ها أخذ شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین افزود: با تحقق این مهم می‌توان با اعتماد به نفس بیشتری پروژه‌های عمرانی را در شهر قزوین آغاز کرد و به اتمام رساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار