مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از بهره‌برداری پارکینگ مهر و ماه تا چند روز آینده خبر داد و گفت: ظرفیت این پارکینگ حدود 860 خودرو است و به دلیل برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
کد خبر: ۳۹۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سعید جهانگیری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اوضاع ترافیکی خیابان‌های شهر قزوین در روزهای پایانی سال جاری اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز رفت و آمد شهروندان برای خریدهای نوروزی، به هسته‌ مرکزی شهر اجتناب‌ناپذیر است اما با هماهنگی‌هایی که با پلیس راهنمایی و رانندگی صورت گرفته، کنترل ترافیکی به خوبی انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین با تعدادی از پارکینگ‌های شهر قراردادهایی بسته شده و اما با توجه به حجم بالای ترافیک، ظرفیت این پارکینگ‌ها هم تکمیل است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: توصیه این سازمان به شهروندان این است که حتی‌المقدور از وسایل حمل و نقل عمومی یعنی تاکسی‌ها و ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند.

جهانگیری‌فرد بیان کرد: اگر شهروندان از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند، تا حد امکان تک سرنشین نباشند و خودرو خود را در خیابان‌های همجوار با مرکز خرید پارک کرده و مسیرهای شلوغ همانند خیابان خیام، نادری و بوعلی را پیاده طی کنند.

این مسؤول اضافه کرد: پارکینگ مهر و ماه تا چند روز دیگر قابل بهره‌برداری است که ظرفیت این پارکینگ حدود 860 خودرو است و به دلیل برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با پیمانکاران پنج پارکینگ هماهنگی‌های لازم را انجام داده و از ساعت 16 تا 22 در این ایام، این پارکینگ‌ها رایگان است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: سه پارکینگ در خیابان امام خمینی، پارکینگ قجر در‌ خیابان عبیدزاکان و پارکینگ شهید انصاری در دو طبقه به طور رایگان خدمات ارائه می‌دهد.

جهانگیری‌فرد تشریح کرد: بروشورهایی چاپ شده و تا چند روز آینده در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا فضاهای دیدنی و مکان جشنواره بازی و اسباب بازی و همچنین پارکینگ‌های آماده شده را از روی نقشه به سهولت پیدا کنند.

وی در خصوص استفاده از فضاهای کارت پارکی گفت: خیابان امام خمینی(ره) حدفاصل 22 بهمن تا چهارراه میدان آزادی، از یکم تا 13 فروردین سال جدید به صورت دو طرفه است و از روز 14 فروردین ماه هم طرح ترافیکی یک طرفه بودن خیابان اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: پروژه کارت پارک از 28 اسفند ماه جاری تا 10 فروردین ماه سال 96 تعطیل است و استفاده از پارکینگ خیابانی در خیابان امام خمینی(ره) حدفاصل 22 بهمن تا چهارراه میدان آزادی رایگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار