به مناسبت گرامیداشت هفته جانباز:
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين گفت: فرهنگ ايثار و شهادت كه در وجود شهدا و جانبازان بود، منجر به پيروزی انقلاب شد و وظیفه دانشجویان در حال حاضر جاری سازی نهضت حسینی است.
کد خبر: ۳۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 27 May 2015
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم تجليل از جانبازان دانشجو صبح چهارشنبه با حضور غلامرضا حقايق‌پور مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران در مركز آموزش علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان برگزار شد.

غلامرضا حقایق پور در این مراسم با اشاره به اينكه جانبازان منتسب به حضرت ابوالفضل(ع) هستند، افزود: آنان در ۸ سال دفاع مقدس، وفاداري و ولايت‌پذيری خود را به نظام، رهبر انقلاب اسلامی و مردم اثبات كردند.

حقايق‌پور با بيان اينكه فرهنگ ايثار و شهادت كه در وجود شهدا و جانبازان بود، منجر به پيروزی انقلاب و تثبيت آن شد، گفت: اين فرهنگ با كمک جانبازان بيشتر در بين نسل جوان ترويج می يابد.

وی گفت: اين استان ۶ هزار و ۸۳۰ جانباز دارد كه درصد قابل توجهي از آنان در مركز آموزش علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين تحصيل می كنند.

حقايق‌پور با اشاره به بيانات امام خمينی(ره) مبني بر اينكه جانبازان رهبران نهضت حسينی هستند، گفت: رهبر كبير انقلاب حتما اين شرايط را در وجودتان ديدند كه به شما چنين خطاب بزرگی دادند.

وي افزود: براساس مطلب فوق، انتظار داريم، دانشجويان جانباز در مركز آموزش علمی كاربردی بنياد استان، نهضت حسينی را جاری سازند و با مساعدت‌های لازم، ما را در اجرای برنامه‌های فرهنگی كمک كنند.

حقايق‌پور گفت: جانبازان با ايفاي نقش رهبري نهضت حسيني در مركز ياد شده، می توانند به ما در بسط و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت و تحقق آرمان‌های شهدا كمک بسزايی كنند.

در ادامه اين مراسم دكتر الله‌وردی توضيح مختصری از شبكه‌های اجتماعی ارائه كرد و گفت: قبل از عضو شدن در اين شبكه‌ها بايد با معايب و محاسن آن آشنا شويم تا با دقت بيشتری از آن بهره ببريم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار