در یازدهمین روز از بهار 96 صورت گرفت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از 46 دستگاه سامانه تردد شمار بر خط راه‌ها در محورهای مواصلاتی استان آمار کل تردد ثبت شده در یازدهم فروردین ماه 962 هزار و 405 وسیله نقلیه بوده است.
کد خبر: ۴۰۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 01 April 2017
به گزارش تابناک قزوین افشین پیرنون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی 96 بر اساس اطلاعات دریافتی از 46 دستگاه سامانه تردد شمار بر خط راه‌ها در محورهای مواصلاتی استان قزوین آمار کل تردد ثبت شده در روز جمعه یازدهم فروردین ماه 962 هزار و 405 وسیله نقلیه بوده است.

وی تصریح کرد: از کل آمار تردد ثبت شده در استان قزوین تعداد 265 هزار و 103 تردد در آزادراه‌های استان و 697 هزار و 302 تردد در سایر محورها در مسیرهای رفت و برگشت به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه استان شاهراه مواصلاتی است، روزانه تعداد بالایی وسیله نقلیه در این محورها تردد می‌کنند که رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوش برای خود و دیگران رقم بزنند.

پیرنون یادآور شد: در حال حاضر طبق دوربین‌های نظارت تصویری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین وضعیت ترافیک در محور آزادراه قزوین-کرج عادی و روان است و مشکل خاصی در تردد رانندگان وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار