مدير اداره درآمد شهرداری قزوين خبر داد
مدير اداره درآمد شهرداری قزوين گفت: هديه 20 درصدی به مؤديان خوش حساب اختصاص می‌يابد.
کد خبر: ۴۰۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 15 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین، شیوا شهرام‌فر اظهار داشت: شهروندان می‌توانند تا پایان خرداد ماه سال جاری با پرداخت عوارض کسب و پیشه از 20 درصد هدیه خوش حسابی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این هدیه خوش حسابی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین به شهروندان اختصاص می‌یابد، عنوان کرد: بر اساس این مصوبه شهروندان در صورت پرداخت عوارض سالیانه کسب و پیشه در سه ماهه اول، دوم و سوم هر سال به ترتیب مشمول هدیه خوش حسابی 20، 15 و 10 درصد می‌شود.

مدیر اداره درآمد شهرداری قزوین تصریح کرد: در سه ماهه پایانی سال هم عوارض به صورت کامل محاسبه و دریافت می‌شود.

شهرام‌فر با اشاره به اینکه عوارض کسب و پیشه بر اساس ماه‌های فعالیت و به صورت سالیانه محاسبه می‌شود، گفت: دارندگان پروانه کسب می‌توانند با مراجعه به مناطق سه‌گانه شهرداری از میزان بدهی خود مطلع و با واریز آن مشمول هدیه خوش حسابی شوند.

این مسؤول با بیان اینکه عوارض صدور مجوز افتتاح پروانه کسب در محل‌های کسب و پیشه در صورتی که با ضوابط شهرسازی و قوانین جاری مغایر نباشد، فقط یک بار از متقاضی دریافت می‌کنند، مطرح کرد: در صورتی که دارنده پروانه کسب نسبت به انتقال محل کسب خود اقدام کنند و قیمت منطقه‌بندی محل قبلی بیشتر باشد، عوارض صدور مجوز افتتاح پروانه کسب برابر تفاضل عوارض این دو محل محاسبه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار