رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف ۳۳ کیلوگرم موادمخدر در یک عملیات پلیسی و دستگیری دو سوداگر مرگ در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 07 June 2017
به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ بیژن خدایی اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس و گزارش رسیده از منابع مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان تاکستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات و برسی های لازم از انتقال مقادیری مواد مخدر از یکی از استان های همجوار به شهرستان تاکستان توسط این قاچاقچی مطلع و با همکاری پلیس تاکستان به کنترل مسیر های ورودی پرداختند.

وی افزود: ماموران با انجام ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی پیکان متعلق به قاچاقچی را با یک سرنشین شناسایی و خودرو را در ورودی شهر تاکستان متوقف و در بازرسی از آن مقدار 20 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده و سرنشین را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان اضافه کرد: ماموران پس از دستگیری و هماهنگی با مقام قضایی از منزل قاچاقچی مواد مخدر بازرسی و مقدار 13 کیلو گرم نیز مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.  

خدایی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار