با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش؛
با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش و نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، همایش تجلیل از "جان‌ برکفان نیروی‌ احتیاط دفاع مقدس" در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 08 June 2015
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم، همایش تجلیل از "جان‌ برکفان نیروی‌ احتیاط دفاع مقدس" ظهر امروز در سالن 29 فروردین لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی و امیر سرتیپ علی آراسته معاون هماهنگ‌ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهمانان ویژه این همایش بودند.

در این مراسم فیلم کوتاهی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد نقش مهم لشگر 16 زرهی قزوین در اجرا عملیات نصر در هشت سال دفاع مقدس پخش شد.

مهدی مردانی از شاعران آیینی استان قزوین، اشعاری در وصف منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و دلاوری‌های شهدای لشگر 16 زرهی در دوره دفاع مقدس ایراد کرد.

در این مراسم تجلیل فیلم کوتاهی از دستاورد‌های نوین نیروی‌ زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد.

امیر سرتیپ سیروس لطفی که وظیفه فرماندهی لشگر 16 زرهی قزوین را در هشت سال دفاع مقدس بر عهده داشت، خاطرات خود را در این دوران برای افراد حاضر در جمع بازگو کرد و چگونگی به ثمر نشستن عملیات نصر در 15 دی‌ماه سال 59 تشریح کرد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا و جانبازان نیروی‌ احتیاط دفاع مقدس استان قزوین هدایایی به رسم یادبود به آن‌ها اهدا شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار