اولویت‌های دولت دوازدهم در قزوین/
سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: آنچه در حوزه اجتماعی استان قزوین در دولت دوازدهم باید موردتوجه قرار گیرد کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۴۸۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 26 August 2017
به گزارش تابناک قزوین مریم بیدخام در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، تصریح کرد: با توجه به شروع به کار دولت دوازدهم مهم‌ترین اولویت ما در حوزه اجتماعی کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: در دولت جدید ما هر چه قدر که می‌توانیم باید شرایط را به‌گونه‌ای مهیا کنیم که مردم از وضعیت زندگی‌شان احساس رضایت و آرامش داشته باشند و با برنامه‌ریزی‌ها آسیب‌های اجتماعی استان را کاهش دهیم.

سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: مهم‌ترین کار این است که با تعامل بین دستگاه‌ها این اتفاق بیافتد، اشتغال، کاهش طلاق و حاشیه‌نشینی مواردی است که به همدلی و هم‌زبانی همه دستگاه‌ها نیاز دارد تا شاهد کاهش آسیب‌ها در این زمینه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به افزایش سرمایه اجتماعی باشیم و از ظرفیت جوانانی که در استان هستند به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

بیدخام تأکید کرد: در دولت دوازدهم ما نمی‌خواهیم نگاه را جنسیتی کنیم، افراد توانمند که دارای تخصص، سواد، تجربه یکسان هستند و از خانم‌هایی که دارای توانمندی هستند و می‌توانند مؤثر باشند باید از آن‌ها استفاده کرد و جنسیت در رده دوم قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اصالت انسان به روح آن است و روح انسان زن و مرد ندارد و هر فرد توانمندی می‌تواند در هر جایگاهی ارائه خدمت داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار