رئیس سبک هاپکیدو WHC قزوین خبر داد
رئیس سبک هاپکیدو WHC استان قزوین گفت: چهار نفر از هاپکیدوکاران استان قزوین به مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان مسترشیب هاپکیدو WHC کره جنوبی که طی آبان ماه سال جاری در کره جنوبی برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۰۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 02 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین، فرهاد روستازاده‌پاشاکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان جهت حضور در مسابقات جهانی مسترشیب هاپکیدو WHC کره جنوبی اظهار داشت: پس از سه روز تمرینات فشرده و انتخابی درون‌اردو‌یی، رزمی‌کاران قزوینی دعوت شده به اردو تیم ملی هاپکیدو WHC فیکس اوزان‌های خود شده و به مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان جهان راه یافتند.

وی ادامه داد: چهار نفر از هاپکیدوکاران استان قزوین به مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان مسترشیب هاپکیدو WHC کره جنوبی که طی آبان ماه سال جاری در کره جنوبی برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

رئیس سبک هاپکیدو WHC استان قزوین اضافه کرد: امیرمحسن روستازاده‌پاشاکی، سیدطاها کیائی، امیرحسین زهرائی و مهدی فزونی از هاپکیدوکاران شهر الوند هستند که در این دوره از مسابقات حضور می‌یابند.

روستازاده‌پاشاکی گفت: هاپکیدوکاران استان توانسته‌اند در مسابقات کشوری و بین‌المللی خوش بدرخشند که برای آن‌ها آرزوی موفقیت داریم.

رئیس سبک هاپکیدو WHC استان قزوین ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف این هیأت، تشویق ورزشکاران و ایجاد انگیزه برای آن‌ها است که بتوانند در مسابقات خوش درخشیده و برای استان و کشور افتخارآفرینی کنند.

روستازاده‌پاشاکی مطرح کرد: در کارنامه هاپکیدو قزوین دو قهرمان آسیا آقایان و یک قهرمان جهان بانوان داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار