رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: این استان در بخش صنعت و معدن با 604 فقره درخواست رتبه چهار در کشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۵۰۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 08 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی پرزحمت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ک به ریاست منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین و مدیران عامل بانک در سالن جلسات استاندار قزوین برگزار شد، گزارشی از آخرین وضعیت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین‌یاب و رفع موانع تولید ارائه کرد و اظهار داشت: استان قزوین با 62 فقره پرداخت به مبلغ 67 میلیارد تومان همچنان رتبه نخست کشور را در تعداد و مبلغ تسهیلات دارا است.

وی با اشاره به عداد درخواست‌های سال 1396 بین بانک‌ها گفت: استان قزوین در بخش صنعت و معدن با 604 فقره درخواست رتبه چهار در کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از برگزاری جلسه فوق‌العاده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بخش کارگری خبر داد و گفت: این جلسه طی روز یکشنبه به ریاست استاندار قزوین برگزار می‌شود.

منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین هم در این کارگروه خواستار تسریع در روند پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و معدنی و کشاورزی شد.

گفتنی است در این جلسه هر یک از مدیران عامل بانک‌های استان قزوین به صورت جداگانه به ارائه گزارش پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار