سرپرست فرمانداری آبیک تأکید کرد
سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک بر تشکیل سمن از سوی هر یک از دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان در حوزه تخصصی ادارات تأکید کرد.
کد خبر: ۵۰۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 15 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، سیدمحمد حسینی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جوانان موتور محرکه جامعه و کشور هستند که این امر ثابت شده است.

وی افزود: در طول هشت سال جنگ تحمیلی این جوانان بودند که حماسه‌آفرینی کردند و آن را مدیریت کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: جوانان در هر زمان و هر جایی که در کشور حماسه ایجاد شده، نقش اصلی را ایفا کرده‌اند.

حسینی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر 36 کشور در دوران جنگ تحمیلی و پیروزی بزرگ در برابر رژیم بعثی اضافه کرد: یکی از آثار و برکات دفاع مقدس این است که هر کوچه به نام جوان شهیدی مزین شده، مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه دولت به نقش جوانان در عرصه‌های مختلف اعتقاد دارد، تصریح کرد: تشنه پیشنهادات اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان در زمینه‌های مختلف هستیم و از راهکارها هم استقبال می‌شود.

این مسؤول بر تشکیل سمن از سوی هر یک از دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک در حوزه تخصصی ادارات افزود: تاکنون اقدام مثبتی از سوی دستگاه‌های مربوطه صورت نگرفته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: تشکیل سمن موجب می‌شود مطالبات و خواسته‌های جوانان به صورت متمرکز ساماندهی شده و در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح و پیگیری لازم صورت گیرد.

حسینی بر تشکیل کمیته جوانان در شهرستان آبیک از سوی مسؤولان مربوطه تأکید و اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال این مهم تحقق یابد.

وی با اشاره به اراجیف اخیر ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران اسلامی خاطرنشان کرد: پس از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی دشمنان هنوز جوانان و ملت ایران را نشناخته‌اند و ترامپ با ادبیات گانگستری در سازمان ملل علیه ایران سخنرانی می‌کند.

این مسؤول بیان کرد: اتهام علیه ملت ایران از سوی دشمنان موجب افزایش اتحاد و انسجام بین ملت شده و همواره به یاوه‌گویی آنان از سوی ملت و مسؤولان به رهبری مقام معظم رهبری پاسخ دندان‌شکن داده شده و می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک اظهار امیدواری کرد: رئیس‌جمهور بی‌عقل آمریکا سر عقل بیاید و ادبیات دیپلماسی را رعایت کند.

حسینی افزود: برجام سند بین‌المللی بوده و اگر مذاکره‌کنندگان آمریکایی و اروپایی آن را نقش کنند ضربه بزرگی متوجه آنان می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار