با اعتبار 150 ميليون تومان
مديرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافيک شهرداری قزوين گفت: در برخی از معابر شهر با توجه به نيازسنجی صورت گرفته بااعتبار 150 ميليون تومان نيوجرسی تثبيت می‌شود.
کد خبر: ۵۰۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 15 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: یکی از تجهیزات ترافیکی که در کاهش آمار تصادفات نقش مهمی بر عهده دارد، نیوجرسی است.

وی با بیان اینکه نیوجرسی برای جدا کردن مسیرهای ترافیک در معابر شهر استفاده می‌شود، افزود: این قطعات به‌گونه‌ای طراحی‌شده  است که مانع عبور خودرو به مسیر روبه‌رو و تصادف از روبه‌رو (اصطلاحاً تصادف شاخ‌به‌شاخ) شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته پروژه تثبیت نیوجرسی در خیابان‌های فلسطین غربی وشرقی، تهران قدیم، خیابان حکم‌آباد، خیابان شهید شالباف، خیابان پادگان، میدان پیروزی – نخبگان، میدان مصیب‌ مرادی - ایران و اجرا می‌شود و میزان اعتبار پیش‌بینی‌شده برای اجرای این پروژه 150 میلیون تومان است.

جهانگیری یادآور شد: پیمانکار اجرای این پروژه انتخاب‌شده و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته عملیات اجرایی پروژه از ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار