نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازیهای سیاسی و نگاه جناحی از آفتهای توسعه شهری است و فعالیتهای عمرانی و خدمت رسانی را متوقف می کند و شهردار باید فراجناحی عمل کند.
کد خبر: ۵۱۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 29 October 2017
به گزارش تابناک به نقل از خبرنگار مهر، بهمن طاهرخانی روز یکشنبه در مراسم معرفی شهردار جدید تاکستان که در سالن امام علی این شهر برگزار شد اظهارداشت: امروز اگر مدیران در هر مسئولیتی که هستند ضعیف عمل کنند مردم ناکارآمدی را به حساب نظام می گذارند لذا باید مراقب باشیم و فرصت خدمت به مردم را از دست ندهیم.

وی اضافه کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و مسائل را خوب تشخیص می دهند و اگر مدیری و شهردار خوب کار کند قدردان هستند و اعتمادشان هم به نظام بیشتر می شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: مردم متوجه هستند که چه کسی رانت خواری و یا سیاسی بازی میکند و چه افرادی دنبال خدمت هستند لذا از شهردار انتظار داریم با جدیت و دورازمسائل سیاسی فقط برای خدمت به مردم تلاش کند.

وی اظهارداشت: هرچند محدودیت های مالی از چالش های همه شهرهای استان است اما با کمک بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری می توان دنبال منابع جدید مالی بود تا عمران و سازندگی در شهر متوقف نشود.

طاهرخانی تصریح کرد: توسعه شهر نیازمند نگاه فراجناحی داست و اگر خود را در محدوده مسائل سیاسی و جناح بندی محصور کنیم این مشکلات همچنان باقی خواهد بود و کاری جلو نخواهد رفت و مردم هم ناراضی خواهند شد.

وی گفت: توجه به مبلمان و سیما و منظر شهری و ساماندهی ترافیک از سوی شهرداری باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس شورای شهر تاکستان: با همدلی و وحدت به مردم خدمت می کنیم

صیاد رحمانی رئیس شورای اسلامی شهرتاکستان هم بااشاره به نحوه انتخاب شهردار گفت: از میان ۱۰ نامزد مطرح شده پس از ۸۰۰ نفرساعت بررسی کارشناسی وگفتگو باافراد به جمع بندی واحد رسیدیم و با ۹ رای قاطع توانستیم آقای حسین بهزادپور را که تجربه ۲۵ ساله در شهرداری دارند و چندین سال در قزوین و محمدیه شهردار بودند را برای مدیریت شهری انتخاب کنیم.

وی اضافه کرد:با تعامل و همکاری و احترام به همه سلیقه ها می توانیم در مدیریت شهری موفق باشیم وبه خواسته مردم جواب دهیم و در مسیر خدمت به مردم عزم جدی داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان بیان کرد:بافت فرسوده، ساماندهی پسماندهای شهری، نبود زیرساخت متناسب با توسعه شهر، وضعیت نابسمانان جنوب شهر و کمبود سرانه فضای سبز از مهمترین چالشهای تاکستان در شرایط کنونی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار