مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین:
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: شوراهای منتخب مردم باید ضمن حفظ استقلال در تصمیم گیری با برنامه ریزی مدون در مسیر پاسخگویی به مطالبات مردم حرکت کنند.
کد خبر: ۵۱۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 29 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، رضا گروسی در مراسم معرفی شهردار  جدید تاکستان که روز یکشنبه در سالن امام علی تاکستان برگزار شد اظهارداشت: برای تحقق عدالت اجتماعی باید مسیر توسعه شهری را با سرعت طی کنیم و فهم
درستی از شرایط داشته باشیم.

وی بیان کرد: داده های غلط گاهی ما را در برنامه ریزی ها دچار خطا و زیان می کند و نمی توانیم مسیر درست را طی کنیم لذا کسب اطلاعات درست و درک منطقی شرایط در موفقیت کارها موثر است.

عسگری بیان کرد: اگر بخواهیم به توسعه متوازن برسیم و شهروندانی پویا داشته باشیم باید در کنار همدیگر قرار گیریم و ضمن احترام به همه سلیقه ها بدون گرایش سیاسی در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

وی تصریح کرد: وقتی ۷۰ درصد جمعیت کشور در شهرها مستقر هستند توقع مردم از شوراها بالا رفته و همه انتظارات از این نهاد است در حالی که شاید منابع مالی جوابگوی نیازها نباشد و باید به فکر تدبیر باشیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین یادآورشد: یک زمان آنقدر نیرو جذب می کنیم و یک زمان در تامین هزینه هایش می مانیم و با دلسوزی می خواهیم کار را جلو ببریم که ممکن نمی شود و با چالش های جدی روبرو می شویم.

وی اضافه کرد: مسیر توسعه با عدالت اجتماعی و اعتماد و باور عمومی ممکن می شود و اگر در این راه نتوانیم مشارکت مردم را پیاده کنیم به نتیجه نخواهیم رسید.

به توان مردم احترام بگذاریم

گروسی اظهارداشت:دررسیدن به توسعه با موانعی مواجهیم و تا زمانی که به توانمندی و ظرفیت مردم باور نداشته باشیم واز آن استفاده نکنیم اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

وی گفت: شورا باید استقلال خود را در تصمیم گیری و برنامه ریزی حفظ کند و با توجه به دغدغه های مردم به نیازها و مطالبات مهم آنها پاسخ دهند.

جانشین معاونت عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: شورا باید بتواند از ظرفیت های قانونی خود استفاده کرده و با نگاه به اسناد بالادستی سرفصل بندی شده در مدیریت شهری موفق عمل کند.

عقب ماندگی تاکستان جبران شود

وی اضافه کرد: در دورانی که منابع مالی خوبی در شهر بوده متاسفانه از فرصت بخوبی استفاده نشده و امروز باید با کمک و تعامل مسئولان و نمایندگان شهرستان برای جبران عقب ماندگی ها گامی اساسی برداشت.

گروسی اظهارامیدواری کرد با تلاش و برنامه ریزی بتوان به توسعه شهر تاکستان شتاب بخیشد.

در این مراسم که ایت الله اسلامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان حضور داشتند ضمن تقدیر از خدمات گودرز رحمانی شهردار سابق، حسین بهزادپور به عنوان شهردار جدید تاکستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار