رئیس شورای روستای نودوز:
رئیس شورای روستای نودوز بخش بشاریات شهرستان آبیک گفت: برخلاف میل باطنی در صورتی که مردم روستای نودوز فاضلاب خود را به داخل کوچه‌ها و جداول رها کنند، مجبور می‌شویم به دادگاه معرفی کنیم.
کد خبر: ۵۱۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴ 30 October 2017
به گزارش تابناک قزوین صدرالله بشیریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: سیروس رجبی بخشدار بخش بشاریات شهرستان آبیک در هشتاد و هفتمین حضور خود در روستای نودوز به همراه کریمی مسؤول فنی بخشداری، از روند زیرسازی کوچه‌های این روستاها بازدید کرد.

وی با گلایه از دهیار و  اعضای شورای  روستای نودوز و عوامل خانه بهداشت این روستا در عدم توجیه اهالی روستا نسبت به رهاسازی فاضلاب منازل مسکونی به جداول و کوچه‌ها افزود: لازم است نسبت به توجیه اهالی روستا در زمینه مذکور شورا و دهیار این روستا توجه ویژه داشته باشند.

رئیس شورای روستای نودوز بخش بشاریات شهرستان آبیک ادامه داد: برخلاف میل باطنی در صورتی که مردم روستای نودوز فاضلاب خود را به داخل کوچه‌ها و جداول رها کنند، مجبور می‌شویم به دادگاه معرفی کنیم.

بشیریان اضافه کرد: با توجه به ادامه روند زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها لازم است که مردم روستای نودوز از رها کردن فاضلاب به داخل کوچه‌ها و جداول خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم روستای نودوز درخواست می‌شود همکاری لازم را با شورا و دهیار این روستا داشته باشند و در حفظ محیط زیست گام بردارند.

این مسؤول بیان کرد: روستای نودوز 265 خانوار و بیش از 90 نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار