سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری 10 کارگاه مهارت‌های زندگی خانواده تا پایان آذر ماه امسال در خانه فرهنگ دانش خبر داد.
کد خبر: ۵۳۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمد درافشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: این کارگاه‌های آموزشی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت روحی و روانی شهروندان در خانه فرهنگ دانش واقع در شهرک دانش در حال برگزاری است.

وی با بیان این مطلب که تاکنون دو کارگاه مهارت‌های زندگی خانواده در خانه فرهنگ دانش برگزار شده است، افزود: آموزش فرزندپروری، ارتباط با همسر، خودآگاهی و اعتماد به نفس و مقابله با استرس سرفصل هایی است که در این کارگاه‌ها آموزش داده می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین مطرح کرد: کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی با هدف توانمندسازی خانواده ر برای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و اختلالات رفتاری و ارتقا سلامت، بهداشت روان در دستور کار این سازمان قرار گرفته چراکه آموزش یکی از استراتژی‌های مهم جهت دستیابی به سرمایه انسانی است.

درافشانی خاطرنشان کرد: برای رفاه حال شهروندان این کارگاه‌ها در دو نوبت صبح‌ 10 تا 12 و عصرها ساعت 15 تا 17 برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار