نایب رئیس پارلمان محلی شهر قزوین:
نایب رئیس پارلمان محلی شهر قزوین گفت: خواسته به حق آتش‌نشانان در راستای عدالت، حقوق و مزایا باید مورد بررسی و اقدام قرار گيرد.
کد خبر: ۵۳۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 04 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، زهرا یوسفی در دیدار با مدیرعامل و اعضای و کارمندان سازمان آتش‌نشانی، آن‌ها را به فرشتگان نجاتی که در حساس‌ترین مواقع به کمک شهروندان می‌شتابند تشبیه و از آنان تقدیر و تشکر کرد و گفت: انتظار می‌رود خواسته به حقی که همکاران آتش‌نشانی در بحث حقوق و مزایا دارند، در شورا پیگیری شود تا مشکلات حقوق و معیشت این قشر جان بر کف و زحمتکش برطرف شود.

وی ادامه داد: یکی از دل نگرانی‌هایی که همیشه وجود دارد، بحث ایجاد زیرساخت‌های اولیه برای اطفا حریق در شرایط خاص است، به عنوان نمونه اگر یک حادثه بزرگی در شهر رخ دهد، آیا شما توانایی مهار آن را دارید؟

نایب رئیس پارلمان محلی شهر قزوین تصریح کرد: با توجه به بلندمرتبه‌سازی‌ها آیا یک نردبان 55 متری برای دسترسی و امداد در طبقات بالای برج‌ها کافی است؛ آیا نردبان 33 متری موجود با عمر 23 سال نیاز به جایگزینی ندارد؛ آیا تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با اتفاقات مهم و غیرمترقبه در شهر موجود است؛ در صورت آتش‌سوزی در بازار بزرگ دسترسی لازم برای ورود ماشین‌های آتش‌نشانی به آن وجود دارد؛ آیا شیلنگ‌های آتش‌نشانی تا انتهای بازار را پوشش می‌دهد؟

یوسفی مطرح کرد: ما در شورای شهر انتظار داریم اگر برای تجهیز کردن سازمان آتش‌نشانی به هرگونه امکانات و تجهیزات نیاز است، شفاف و به صراحت بیان شود، وگرنه در شرایط حاد هیچ‌گونه دلیل و توجیهی برای قصور در کار و عدم وجود تجهیزات پذیرفتنی نیست.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به اینکه تدوین بودجه سال 97 نزدیک است، نیازهای اولیه شهر در این خصوص باید دیده و منظور شود.

نایب رئیس پارلمان محلی شهر قزوین عنوان کرد: لازم است سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تدابیر لازم برای اطفا حریق و امدادرسانی در حوادث را در هر نقطه شهر مدنظر قرار دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار