به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی صورت گرفت
کارشناس مسؤول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بویین‌زهرا از پلمب 3 مرکز غیربهداشتی تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 04 December 2017
اسماعیل قموشی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: با توجه به اینکه عدم رعایت شرایط و ضوابط در مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی می‌تواند شرایط غیربهداشتی و محلی مناسب برای آلودگی این فرآورده‌ها باشد، به همین منظور در آبان و اوایل آذر ماه سال جاری با تشدید نظارت بر این مراکز در شهر بویین‌زهرا توسط عطایی و محمدی کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان، سه مرکز غیربهداشتی تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی پلمب شد.

وی با بیان اینکه با توجه به حساس بودن مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی، اقدامات انجام شده می‌تواند تضمینی بر ارتقای بهداشت و سلامت فرآورده‌های عرضه شده باشد، ادامه داد: این مراکز ملزم به رعایت استانداردها و ضوابط بهداشتی بوده و به طور کلی فعالیت این مراکز از نظر وزارت بهداشت هیچ منعی ندارد.

کارشناس مسؤول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بویین‌زهرا تصریح کرد: اگر قوانین، ‌استانداردها و ضوابط و مقررات بهداشتی و کیفی، رعایت شود، فعالیت این مراکز مجاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار