معاون استاندار قزوین:
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین از کسب رتبه پنجم استان قزوین در راستای ایجاد اشتغال خبر داد و گفت: طی نیمه نخست سال جاری بیش از دو هزار و 750 شغل ایجاد شده که این مهم بیانگر رشد 62 درصدی اشتغال نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
کد خبر: ۵۳۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 09 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: در استان قزوین طی نیمه نخست سال جاری بیش از دو هزار و 750 شغل ایجاد شده که این مهم بیانگر رشد 62 درصدی اشتغال نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی با بیان اینکه استان قزوین دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در تمام عرصه‌ها به ویژه تولید و اقتصاد است، ادامه داد: این استان دارای واحدهای تولید و صنعتی بسیاری است که امیدواریم با حمایت دستگاه‌های اجرایی مشکلات آنان را برطرف کرده و در راستای رونق تولید گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین از کسب رتبه پنجم استان قزوین در راستای ایجاد اشتغال خبر داد و گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری و در بخش صنعت کشور اقدامات مهمی صورت گرفته است که از موارد آن می‌توان به رشد 16 درصدی اشتغال اشاره کرد.

حبیبی یادآور شد: براساس آمار انتشار یافته در راستای سهم اشتغال ایجاد شده، استان‌های اصفهان، تهران، البرز، آذربایجان شرقی و قزوین به ترتیب توانسته‌اند بیشترین سهم ایجاد اشتغال را به خود اختصاص دهند.

این مسؤول مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در سال جاری در نظر گرفته شده، ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در استان است که امیدواریم با حمایت مسؤولان و بانک‌های عامل این مهم تحقق یابد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به نرخ بیکاری در استان قزوین اضافه کرد: با حمایت از تولید و اشتغال، نرخ بیکاری در قزوین 11.6 درصد کاهش را به خود اختصاص داده است.

حبیبی عنوان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در استان می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد و در راستای جذب سرمایه‌گذار گام‌های مؤثری برداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار