استاندار قزوین:
استاندار قزوین در جلسه شورای اداری تاکستان گفت: از بدو ورود به شهرستان تاکستان مشاهده شد که این شهرستان از لحاظ مبلمان شهری، ورودی، خروجی و پارک‌ها دارای مشکل است و باید اصلاح شود.
کد خبر: ۵۳۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 16 December 2017
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان که با حضور معاونان استاندار و مدیران کل ستادی در سالن اجتماعات فرمانداری تاکستان برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه تصویب بودجه سال 97 هستیم که روز گذشته با نمایندگان استان جمع‌بندی‌های لازم صورت گرفت.

وی در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام ادامه داد: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها حدود 400 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

استاندار قزوین اضافه کرد: محدودیت‌هایی در بودجه دولت وجود دارد که ما باید به دنبال رویکرد دیگر باشیم و از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه استفاده کنیم.

زاهدی گفت: با توجه به مدت زمان کاری خود در هفت استان و زندگی در تهران، تا زمانی که مردم توسعه را نخواهند، امکان‌پذیر نیست زیرا مردم برنامه‌ها را کوتاه‌مدت می‌بینند که باید بلندمدت باشد.

این مسؤول تأکید کرد: از بدو ورود به شهرستان تاکستان مشاهده شد که این شهرستان از لحاظ مبلمان شهری، ورودی، خروجی و پارک‌ها دارای مشکل است و باید اصلاح شود.

استاندار قزوین در خصوص حاشیه‌نشینی مطرح کرد: باید در استان قزوین ستاد بازآفرینی تشکیل شود و بحث فاضلاب و تپه خُله‌کو در شهرستان تاکستان هرچه سریع‌تر انجام شود.

زاهدی یادآور شد: مشکل شرکت سنگستان و شرکت ایران خودرو هم هم با کمک معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به زودی برطرف می‌شود.

وی در خصوص مشکل راه‌آهن عنوان کرد: ما باید کار کارشناسی انجام دهیم چراکه حق با مردم بوده اما راه‌آهن بحث دیگری دارد اگر قرار است در داخل شهر باشد، باید حریم مردم را مشخص کنیم.

استاندار قزوین با اشاره به موضوع اشتغال خاطرنشان کرد: اشتغال در شرکت‌های تعطیل شده و چه در حال توسعه در حال تزریق بوده و دولت در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.

زاهدی مطرح کرد: امیدواریم منطقه ویژه اقتصاد کشاورزی در شهرستان تاکستان با همت و تلاش نماینده‌های مردم قزوین و دیگر نمایندگان در مجلس به تصویب برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار