رئيس ايستگاه شماره 6 سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوين:‌
رئيس ايستگاه شماره 6 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين از اطفا حريق مغازه خواروبارفروشی در خیابان تبریز خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 19 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، مرتضی روزبه اظهار داشت: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش‌نشانی قزوین در ساعت 6:45 دقیقه صبح روز یکشنبه 26 آذرماه سال جاری از آتش‌سوزی یک باب مغازه خواروبارفروشی واقع در خیابان تبریز ـ تقاطع شهید انصاری خبر داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بی‌درنگ نیروهای ویژه اطفا حریق را از دو ایستگاه‌ عملیاتی مولوی و نواب به محل حادثه رهسپار کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان اعزامی پس از رسیدن به محل مشاهده کردند مغازه مذکور طعمه حریق شده و شعله‌های آتش و دود داخل مغازه به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف است.

رئیس ایستگاه شماره 6 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآور شد: آتش‌نشانان با سرعت عمل نسبت به بریدن قفل و باز کردن درب مغازه اقدام کرده و با استفاده از تجهیزات تنفسی و لوازم ویژه اطفا حریق در حداقل زمان ممکن شعله‌های سرکش آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر بخش‌‌ها و بروز خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.

روزبه با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌کس آسیبی نرسید، اضافه کرد: آتش‌نشانان به منظور جلوگیری از شعله‌وری مجدد نسبت به جداسازی و سرد کردن کامل وسایل موجود اقدام کردند و در ادامه پس از ایمن‌سازی کامل محل نسبت به تحویل مغازه به نیروی انتظامی و مالک اقدام کرده و به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است، علت بروز آتش‌سوزی توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق و حوادث این سازمان در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار